Kızlar bebeğimin kolik olduğunu nasıl anlarım. 1 buçuk aylığız. Son 1 haftadır çok sık ağlıyor ve gündüzleri hiç uyumuyor. Dışarı çıkınca uyuyor sadece eve geldiğimiz gibi uyanıyor. Gece uykularında hiçbir sıkıntı yok çok iyi uyuyor. Bazen aç olduğu halde memeyi reddediyor ama sürekli yapmıyor bunu çok sık ta yapmıyor. Sadece sebepsiz yere çok sık ağlıyor. Altı temiz karnı tok gazı çıkartılmış oluyo yani herhangi bir sıkıntısı olmadığı halde ağlıyor. Nerede yanlış yapıyorum acaba, kendimi o kadar yetersiz ve çaresiz hissediyorum ki bu günlerde… Nasıl sakinleştirebilirim böyle durumlarda ?