ayseyusufalim 10 aylık bebeğime almak istiyorum fakat kullanışlı mi acaba sonrasında pişman olmak istemiyorum
sezer2022 ayseyusufalim arkadaşımın oğlu hızını alamayıp düşmüştü, hiç tavsiye etmiyordu ama burda memnun olanlar var (ben yürüteç kullandım 11 aylıkken yürümüştü)
Azra00 ayseyusufalim ben 9 aylıkken aldım inan hiç kullanmadı sadece üzerindeki oyuncak oynadı sesli müzik çalıyordu onlari oynadı 11 aylıkken de kendi yürümeye başladı şuan 13 aylık olduk yürüyor kendi markete giderken parkta vs bence gereksiz
Minmini ayseyusufalim benim oğlum sadece oyuncakları ile oynadı ama bence sebebi erken alınmasıydı. Tutunup ayakta durabilmeye başladığında alın ve gösterin yani ne amaçla kullanıldığını bilsin. Çok kullanan ve memnun kalan var çevremde.
ASnowflake ayseyusufalim bizde var bimde satılan modelden halı üstünde kontrollü gidiyor ama parkede hızlı gidiyor o durumda biraz önünde duruyorum alışınca kendi kendine gidiyor
ayseyusufalim sezer2022 bende yürüteç kullanıyorum fakat elimizden tutup yürümek istiyor sürekli valla artık belim koptu yani bide tutunup yürümüyor. Geçen gün yurutecin arkasından tutturdum baya ite ite yürüdü. Acaba alsam kullanır mı diye düşündüm bende
altintopp Biz kullanıyoruz bebeğim severek hem oynuyor hem tutunup yürüyor. Başlarda kontrollü olmak gerekiyor hızını alamayıp düşebilir ama bir süre sonra kullanmayı öğreniyor ve kendi kendini topluyor. Biz memnunuz
ayseyusufalim altintopp benimkide sürekli elimizden tutup yürümek istiyor geçen gün yurutecin arkasından tutturdum baya ite ite yürüdü. Benimde aklıma direk yürüme arkadaşı geldi alsam mı diye
uykumvaarr Biz kullandık 10 aylıkken yürümeye başladı, çok memnun kaldık. Hızlanıp düşüyor falan diyenler var ama bazı markalarda öyleymiş ama biz öyle bir sorun yaşamadık
bsrakurt ayseyusufalim biz yürüteç kullanıyoruz ona bile tutunup yürümeye çalışıyor sürüklüyor peşinde aynı şey yani boşa masraf yer kaplıyor anca