aytenduru Merhaba kızım 5.5 aylık,bebek arabasına hala puset takıyoruz ama ayakları dışarı çıkmaya başladı.Desteksiz oturamadığımız için bebek arabası zor olur diye düşündüm.Sizler kaçıncı ayda başladınız
Hadianne aytenduru oğlum 6 aylıkken pusetten kendini atacak gibi yapıyordu o yüzden pusetden indirmiştim normal bebek arabası kullandım eğer tam oturamiyorsa hafif yatar poziyona alıp kemerini bağlayın
tugce94 aytenduru bizim de aynı bebek arabasını denedik yadirgadi oturamadi yatamadi rahat edemedi pusetle devam tam oturana kadar
cicekkiz20 aytenduru 7.5 aylık artık normale geçtik çünkü oturmak istiyor pusette oturanayinca kızıyordu
Deletedmom_182 aytenduru 3.ayda puseti bıraktık çünkü sürekli dönüyordu kendini aşağıya sarkıtıyordu 4-5 aydan beri benek arabasını oturma pozisyonuna getirip öyle kullanıyoruz
Fatmauslu aytenduru bizde öyle ayakları dışarı çıkıyordu.birde kendini itiyordu pusette bizde diger bebek arabasına geçtik daha çok sevdi baka baka gidiyor. Uyusada yatak oliyor
clementine_- aytenduru doğduğundan beri kullanıyorum pusetsiz aldım düz yatan ilk başta küçük ana kuçağını bebek arabasına koyduk yandaki kolları bağladım kaymasın diye 2. Aydan sonra bebek arabası minderi aldım kemerlerini taktım kullandım düz şekilde şimdi 4 buçuk aylık hafif dikleştirip kemerlerini takıp kullanıyorum puset çok gerekli değil bence öylede oldu rahatça yenidoğan dönemini atlattım 😂🥰