Merhaba arkadaşlar sorum başlıkta bebeğim 3 buçuk aylık su vakite kadar zar zor emzirdim artı mama ile gidiyorduk sağım yapıyordum ama bir haftadır çok aksattim bebeğim uyumadı vs zorlandım sütüm tamamen kesildi gibi sıkıyorum gelmiyor bı kaç gündür çok çok az bu durumu yaşayan ve sonradan sütü olan oldu mu