Zgea Zgea sadece bir kere kullanıldı ayına uygun olmadığı için fransa’dan alındı ve çok sıcak tutuyorlar ihtiyacı olan kaçırmasın
Zgea etiketli ürün hiç kullanılmadı ayağı çabuk büyüdüğü için 22 numara astarı sıcak tutan kumaştan 500 TL
Zgea 9-12 ay 80 cm için uygun yağmurluk isvicre’den alındı hiç kullanılmadı beden denk gelmediği için 250 tl
Zgea Manor marka isvicreden alındı 12-18 ay 86 cm için uygun çok iyi durumda içi pamuklu sıcak tutuyor 250 tl
Zgea C&A marka üst 18-24 ay alt 9-12 ay bedenli takim olarak kullandım çok yumuşak ve çok kaliteli 350 TL
ahseney Zgea bu takımı beğendim üstü büyük almışsınız kalıbı dar olduğu için mi bebeğim şuan 9.ayına giricek şubatta 1 yaşında olucak sizce aralık-kasım-ocak-şubat zamanında olur mu?
Zgea sezer2022 yazmaya devam ediyorum alttaki eşofman toplam 450 olacak fiyat yani bir üst iki alt 450 olacak bence fol uygun kalitesini görseniz anlarsınız asla kullanılmış denmez 😊
Zgea C&A marka 9-12 ay için uygun üstteki takimla birlikte kombin yaptım dinozorlu ustle çok uyumlu çok iyi durumda 200 tl
Zgea Zgea Üstteki takimla birlikte alınırsa toplam fiyat 450 tl olur bir üst ve iki eşofman altı 🙏🏻 çok kaliteli emin olun pişman olmazsınız
Ygtoglm-- Kız bu fiyatlar ne. Lc de alt üst sıfır takım kupon ile 300 e aldım ben. Yani montları geçtik hadi onlarda uçuk fiyat ama. Diğerlerini aşırı pahalı yazmışsınız.
Zgea Ygtoglm-- çoklu alimda indirim yapacağım😊 lcw ile kalitesi kıyaslanamaz ve çok az kullanıldılar 😊
Ygtoglm-- Zgea şuan mesele markaların kıyaslanması değil ki. Sonuçta kullanılmış ve ihtiyacı olan alacak. Neyse hayırlı satışlar
Zgea bir uzun kollu(zara), 5 beyaz (hellobaby) zıbın, 1 lacivert zıbın(bebbek) hepsi sorunsuz 12 ay bedenli toplam 150 tl
ahseney Zgea herhangi bir leke vs var mıydı?Yada fazla kullanıldı mı?Şimdi iç zıbın olunca kaçırma vs daha riskli 😌Dolabınızın ismi neydi acaba ordan baksam daha iyi 😀
Zgea Ygtoglm-- teşekkür ederim gecen yıl 1200 tl’ye almıştım ve az kullanıldı o yüzden üç ürün için 450 tl çok iyi lcwde ince kumaşlar dediğiniz fiyatta bu kalin pamuklu kışlık kumaş bunun ayarindaki bir takim 800 tl su an lcwde
Zgea ahseney Evet olur benim bebeğim de o aylarda giyindi bebeğim kilolu olduğu için üstü tam oldu size biraz daha bol olur daha güzel olur
Zgea ahseney yok bebeğim çok hızlı büyüdüğü için çok az kullandım kilolu bir bebekti laciverti hiç kullanmadım gardrops adım 0zzgea (başındaki sıfır)