Bhr_798 ben ayakkabı almıstım ayakkabıda acılma oldu firma kabul etmedi oradan basvuru yaptım eve tebligat geldi en yakın belediye binasına tuketici gaklarına inceleme için istediler götürdüm 5 dk şnceleyip not aldılar 10 gün sonra onay kararı geldi sizin iş daha kolay kullanılmamıs ürünün 1 ay içerisinde size iadesinş yapmak zorunda yasal olarak hatta önce göz korkutun iademi yapmıyorsanız e devlet üzerinden firmanızı tüketici hakem heyetine sikayette bulunucam diye