tgbmhr aslında aşırı bi bastırma yok deri prickti yanılmıyorsam benim yaptırdığım, oyun bile sanabilir ama benim bebeğim de hemşire doktor görmesin basar yaygarayı o asla yaptırmaz çok ağlar ama en azından canının acımadığını bildiğinizden daha rahat olursunhz