48günük aynı durumdayız gazlı bebek hiç uyumuyor geceleri de ağlıyor çok yorulmuş durumdayım. Etraftaki diğer bebekleri gördükçe üzülüyorum. İkinci oğlum ilkinde böyleydi bu da böyle 4sene sonra yeniden aynı zamanları yaşıyorum bilmiyorum ne yapmamız lazım gaz damlası 4. Farklı damlaya geçtim yok uyumuyor