ayazbebek_0 Ne için kullanıyorsunuz? günde kaç defa ? kaç yaşında bebeğiniz ? Bana 10 aylıkken doktor vermişti çok nadir grip nezle olduğunda öksürüğü olduğunda kullanıyorum 4 damla şeklinde ama utku yapıyor galiba zararlı mı Bebeğim 2 yaşında şuan
Deletedmom_984 ayazbebek_0 geçen hafta çocuk doktoru bebeğime yazdı. 9kg 10 damla, 11 aylık. Öksürük için yazdı
Zgea ayazbebek_0 Geniz akıntısı için vermişti doktor Evet uyku yapıyor o yüzden gece yatmadan ver ve baska bir şey yiyip içmesin sonrasında demişti
Usnac1995 ayazbebek_0 10 aylıkken verdiği damlayı mı kullanacaksınız. Yani açılmış olanı Öyleyse kullanmayın dicem çünkü onların ömrü 3 aylık olurmuş. Bu arada zararı yok, oğlumun her bahar gelince burnu genzi tıkanır bundan kullanırım. Hafif uyku hali yapar ama öyle aşırı değil yani.
Poly-ana ayazbebek_0 4 aylıkken kullanmaya başladık alerji ve egzama yangın dönemlerinde geceleri kullanıyoruz sadece çok kaşınırda kaşıntıdan uyuyamayacak duruma geldiğinde veriyoruz
Deletedmom_984 ayazbebek_0 evet evet çoğu alerji ilacı uyku yapar zaten. Bu ilacın uyku yapması da normal yan etkisi
Annesininguzusu zulis2024 iyi geldimi acaba benim bebeğimdede geniz akıntısı ve hırıltı var doktor verdi beş gün kullan dedi siz başka ne yaptınız bu süreçte bu arada geçmiş olsun🌸🙏🏻
melikeurasinceli Bizde 4 aylıkken vermişti, S/A 5 damla 5 gün A 5 damla 5 gün Toplam 10 gün vermişti ama uyku yapmadı bizde
zulis2024 Annesininguzusu tabi tabi iyi geldi onun sayesinde balgam attı diyebilirim onun haricinde serum fizyoloji suyuyla buhar yapıyorduk nefesini açmaya iyi geliyordu
aselim2024 Bende kullanıyorum bebeğin kilosuna göre ölçü olarak veriliyor bana alerji için vermişti boynu kaşınıyor alerjik diye ama gribal olarak ilk defa duydum
Annesininguzusu zulis2024 enjektörle temizleme yaptınız mı peki doktorum onu yapmazsan ciğerlerine iner dedi bilemedim kullanma konusunda kararsızım
zulis2024 Annesininguzusu o zaten olmazsa olmaz onu demeyi unutmusum burnunu o şekilde mutlaka günde en az 3kere temizliyordum
Ardenaden Annesininguzusu enjektorle cok tikaniyorsa burnu surkli tmeizleyn 2 3 yetmez 6 7 kere siringayla sıkin pat at kayin siritna aspiratorle cekmeyin
seymavmustafa Evet bizde kullandık nezle grip olcağını anladığım zaman hemen kilosu kadar veriyorum faydasını gördüm
Annesininguzusu zulis2024 tamamdır o zaman ben normalde aspiratörle yapıyordum ama yeterli değil sanırım enjektör daha iyi çıkartırmış teşekkür ederim Allah bağışlasın yavrunuzu bu arada❤️🙏🏻
Annesininguzusu zulis2024 ya beb bir şey daha sormak istiyorum kusura bakmayın aklıma takıldı bu dönemde bu ilacı kullanırken probiyotik kullandınız mı doktor probiyotikte yazdımı bize yazdı probiyotik oğlumu gazı varmış gibi ıkındırıyor kararsızım kullanmw konusunda siz de sorayım dedim ilacı kullanırken kullandınızmı