serendipity16 Merhaba kızlar normalde bebeğim günde bir kere kakasını yapardı ama beş gündür antibiyotik kullanıyoruz günde 3 4 kere kaka yapıyor hatta bazen bezini kapatıyorum tekrardan yapıyor antibiyotik ishal yapar mı bir de bu durum nasıl geçer ?
FadiXx serendipity16 yapar canım hatta antibiyotikten sonra probiyotik kullanmamı söyler hep doktorum isalden dolayı
serendipity16 FadiXx aslında verdi probiyotik ama günde bir kere kullanıyorum bebeğim tam içmedi bi de suyla karıştırıp veriyordum ondan mı acaba
serendipity16 cennetkusum16 Aslında probiyotik verdi ama günde bir kere kullandım suyla karıştırıp veriyordum bebeğim tam içmedi ondan dolayı mı acaba
cennetkusum16 serendipity16 maflor genelde gaz için kullanıyorlar bide suya katilmiyor oda damla seklinde. Biogaga da aynı şekilde damla şeklinde kaşığa damlatıp veriyoruz
serendipity16 cennetkusum16 bana eczacı mafloru toz halinde verdi yanlış mı verdi acaba bebeğe demiştim üzüldüm şimdi ya damla şeklinde olduğunu bilseydim onu kullanırdım zor geldi bunu kullanmak zaten içmedi de bebeğim 😕
cennetkusum16 serendipity16 yok damla şeklinde veriliyor gazlı bebeklere bizde etki etmemisti. Probiyotik olarakta daha sonra biogaga geçtik mamasida probiyotikli zaten çok ihtiyaç olmadı