cennetkusum16 Alerji testini pediatri polikinliğinde mi yaptırıyorsunuz? Nasıl oluyor sistem, polikinliğe randevu alıyorsunuz ve doktor mu yönlendiriyor yoksa ayrı bir yerden mi randevu alınıyor?
Ayrıca “süt alerjisi olabileceğini düşünüyoruz, kontrol ettirmek istiyoruz” gibi mi yoksa tüm neye alerjisi varsa bakılıyor mu?