1 ay 23 günlük oğlum sadece anne sütü içiyor güzelde emiyordu 2 gündür 2-3 dakika emip ağlamaya başlıyor aç diye mama vermeyi denedim onada aynısını yaptı iştahsızlık mı meme reddi mi yoksa başla bişey mi anlamadım yaşayan varsa bu durumu yardımcı olsun lütfen