Ya ben hamileliğimde vinelac kullandım bir gün hasta olmadım bir gün bike .ama bu hamileler için diye biliyorum eğer normalde de kullanılıyorsa kesinlikle tekrar başlıcam doğum yapalı 3 ay olacak benim .bilen birisi yazarsa sevinirim vinelac illa hamilelere mi veriliyor. Çok güzel bir vitamin