Arkadaşlar 2.5 aylık bebeğim var. Üzerine titrememe rağmen Sarılık, emme reddi, gaz sancısı, enfeksiyon, bronşit… bunları sığdırdık bu kadar süreye. Size şunu sormak istiyorum. Şu aydan sonra daha rahat oluyor diyebileceğiniz eşik nedir acaba? Genelde 3.5 aydan sonra sonra birçoğu düzene biniyor diyorlar. PEKİ YA SİZCE ?