giizeemm1214 evet internette çok farklı yorumlar var, ben de okudum bir çok şey. Çok yakın arkadaşımın bebeği de aşırı gazlı ve çok şey denedi, onun bebeğinin gazına bu iyi geldi. Bizde tamamen geçmedi ama eskiye oranla azalma var, belki de 2 ayı geçti bebeğim doğalı, dünyaya daha çok adapte olmaya başlamış olabilir bilmiyorum; her bebek farklı, takip eden doktora danışmak lazım.