Kızlar bebeğim 45 günlük. Doğumdan bir hafta sonra kontrole gittik ihtiyac olmadığı için daha da gitmedik. Doktoru da çağırmadı tarih vermedi. Bu kontroller gerekli mi ? Aylık kontrollerde nelere bakılıyor ? Bilgi verir misiniz ? Sağlık ocağında aşıya gittiğimizde kilosuna boyuna bakıldı. İyi durumda çok şükür 🙏🏻