Aerith Aafs68 sudokrem benim kullandığım en iyi krem. İçeriği temiz değil diye okudum ama sürdükten sonra ertesi gün geçiyor. Nerede yaşıyorsunuz bilemedim ama Rossmannda ve Dmlerde de bulabilirsiniz.
HaLe31 Aafs68 almanyadaysanız zink salbe var baya işe yarıyor pişik için, ama düzenli kullanımda weleda markayı kullanıyorum
Aerith Aafs68 Ben Polonya’da yaşıyorum. Burada dmlerde var. Rossmann da göremedim ama. Eczanelerde de varmış. Siz nerede yaşıyorsunuz?
gurbetcimami Aafs68 hangi ülke canım bizde alacağımızda eczanede yoktu ama getirtebiliriz dediler o şekilde getirdirdik
Aafs68 gurbetcimami Almanya canım bize öyle birsey demediler yok dediler sadece bende başka bir şey aldım dentinox marka
gurbetcimami Aafs68 anladım canım memnun kalmazsa eczaneye getirt yada amazona bak orda da görmüştüm ben