Balbulutu valla canım ben samimiyetine inanmadım dediğim gibi yaklaşımı yanlıştı bana göre önümde 4-5 hasta vardı hepsine yatış istedi onlarında aileleri hiç yaptırmadı çocukta virüs yoktu var dedi bana yaklaştırmayın dedi falan o yüzden içime sinmedi ama şu reyap falan dediğin iyi oldu ben zaten optimedten bidaha vazgeçmem burca İrmet yani açıldı biraz daha göze hitap ediliyor diye seçiliyor bence ama Optimed doktor olarak çok başarılı