Sermec27 benim bebeğim de 3 üncü ayimizda 700 gr almış doktorumuz az buldu , genel kilosu iyi olduğu icin üzerinde durmayacağım ama emzirme süresine ve dakikasına dikkat et dedi. Bayağı kafaya taktım ben de , emzirme süresine bağlı bir durum olduğunu düşünmüyorum ama endişe ettim. Teşekkürler cevap icin