Oğlum 28 aylık, emzirmey bırakacağız bir kaç haftaya( psikolojik olarak kendimi hazırlıyorum😅 emmeye düşkün olduğu için ) Yani emerken şu an için tabi ki yemek seçiyor sevmediği yemekler var, ama oyunla kitapla vs bir şekilde yiyor, sevdiğini zaten yiyor. İştahsız denmez yani. Ama meme bırakınca iştahsız olur mu sonra, böyle bir kaç yorum görünce aklıma takıldı. Yani meme bırakırken iştahsızlık ihtimaline karşı da bir tedbir almalı mıyım aslında sorum bu💐 şimdiden cevaplarınız için teşekkür ediyorum hepinize çiçekler gönderiyorum gününüz güzel geçsin diyorum 💐