Kontes0011 90 kg ile doğıma girdim 28 kilo almışım gebelik boyunca. Bebek 4 kg doğdu maşallah. Ama gel gelelim bende kilo kaldı ilki 6 sene önceydi o da sezeryandı ama onda 2 aydaok zayıfladım ama bu sefer olmuyor 3 ay önce doğum yaptım hala kiloluyum 74 kg yum. Devletin ücretsiz diyetisyene var randevu aldım 14 kasıma verdi en erken çünkü çok memnun kalınan bir diyetisyen miş dolayısıyla kalabalık. İnş gidicem listelere falan harfiyen uyucam kararlıyım o zamana kadar da bazı şeyleri yapmaya başladım mesela akşam yemeğini erken saate çektim ekmeği azalttım gün içinde hareketliyim bakalım .bana öneri verecek olan bacılar varsa çok mutlu olurum dua ederim 🌸🌸