Deletedmom_215 Yayın yasağı getirmişler şaka gibi. Kim teroristlerle iş birliği yapıyorsa yanlarında görmek istiyorsa teroristlerle birlikte onlarda kahrolsun! Ülkeyi mahvettiler.
Meri-Mel merkursavascisi_06 Ne yazık ki şehit ve yaralılar var dendi keşke olmasa Allah’ın cezaları Rabbim kotulere fırsat vermesin 😔🥺
Sermec27 Hani malum parti başa geçtiğinde terör bitecekti yine mi kaldırıldık…Allah hepsini kahretsin rabbim yanlarına bırakmasın 🤲
kahvepres Meri-Mel malesef beklnyrdu böyle bir patlma dünki konuşmalrdan dolayı şerefszler ya bilerek patlatılar kendilernce ic savaş cıkarmak istiyorlar
atarepla eygokkk Kontes0011 Personelleri parça parça tahliye etmeye başladılar inşallah çıkacaklar oradan ama diğer durumları bilmiyorum eşim de bilmiyor onlar sığınakta beklediler hep haber gelince de çıkarılacaklarmış parça parça.
birmelekannesi__ Meri-Mel terörü içimize doldurdular. Allah sebep olanların canından alsın inşallah hesabını
Rozalinda atarepla yaa çok geçmiş olsun. Benım de kardeşim iş basvurusu yapmıstı daha gecen hafta evrak teslımıne gitmişti. Allah korusun hepimizi