12 ay 10 günlük kızım, uyanınca kameraya bakar ağlar ne kalkıp oturur ne debelenir, uyanınca hemen gittim yanına hep , ilk anneliğim hatalarım var hemen kaldırdım kucağıma aldım şimdi ne kalkıp oturuyor ne basıyor ne sıralıyor ne yürüme isteği var , örümceğe koydum bi kaç örümcekte bacaklarını dikleştirmeden kendini ittirerek heryere gidiyor, ne yapıcam ben zamanla yapar mı , takmıycam diyorum takıyorum hergün düşünüyoeum