BtlSare NewMomm1 doktor yeni gördü ama kafasında da yara vardı onunla beraber gösterdim kafasına egzama dedi eli kısmına da kızım durmadı baya bi ağladı çıkmak zorunda kaldım anlayamadım o yüzden egzama için krem verdiler sadece ilaç
NewMomm1 BtlSare aynısı bende de vardı ilk gittiğim doktor anlamadı. Giderek gece kaşınmaları falan arttı görüntüsü aynı böyleydi doktor uyuz dedi. Nerede görsem tanırım bu illeti🥲 görür görmez uyuz dedim yine de doktora gidin kesinlikle inşallah uyuz değildir
Hll112 BtlSare merhaba benim bebeğimde de vardı kaç doktora götürdüm egzama falan dediler bize de ama maalesef. Uyuz olmuş ve teşhisi çok geç koyulduğu için vücudu hep yara gibi . İçi su dolu gibiyse maalesef uyuz hiç zaman kubetmeden cildiyeye götürün büyüteçle bakmaları gerekiyor anlamaları için . En son gittiğimiz cildiyeye doktoru öyle demişti
yagiz0203 Bizdede oldu aynısı alerji dendi uyuz dendi cilt enfeksiyonu olabilir dendi tam tanı konmadi uyuz kremi , antibiyotik,alerji damlası kullandık 1 hafta sonra falan geçti neydi tam bilmiyoruz yani
NewMomm1 BtlSare doktor daha iyi bilir takip edin kaşıntı olacak mı özellikle gece gündüz kaşınmıyor zaten elde parmak aralarında çıkıyor ilk genelde
BtlSare NewMomm1 evet gecede kaşınmıyor takıp ediyorum çünkü kafasını kaşımasın diye yara olduğu için iyileşmedi bi türlü ama elini filan kaşımıyor