happy662_ Biz de sendrom yok pek ama telefona merak sarmış durumda Son günlerde sürekli yalvarıyor , vermeyince ağlıyor. Oysa ki olabildiğince uzak tutmuştum. En çok zorlayan şey bu beni.
Konuşma olarak geri biraz, bu da canımı sıkıyor. Kelimesi var evet ama cümle kurmuyor.
Oyuncaklarla pek oynamaz, ev de tüm gün zorluyor 🥲