[silindi] Tugce_cetinn bizim ev 20-22 derece arası kısa kol zıbınla 1.6 tog tulum, uzun kollu şortlu zıbınla 1 tog tulum giydiriyorum
cakebabe [silindi] fazla değil mi benim evim de aynı sıcaklık da zıbın ve normal tulum giydiriyorum uyurken welsoft battaniye örtüyorum