Kızlar 4 aylık oğluma ablasindan grip geçti sanırım 4 gündür burnu tıkalı ve hırıltısı var burnunu temizliyorum hava makinesi ile sadece serum.suyu veriyorum. Atesi huysuzlugu yok. 4 aylık Aşısı olması gerekiyordu ben burnu tıkalı ilerleyebilir ateşlenebilir diye ertelemek istedim. Hemşire ise ısrarla olması gerekiyor ates yoksa bisey olmaz diye beni sıkıştırıyor. Aşı karşıtı değilim sadece toparlanana kadar süre istedim ama ısrar edip duruyor. Ben mi pimpirikli davranıyorum yoksa Aşı olması sıkıntı olmazmı anneler fikrinizi alabilir miyim?