fatma_21 https://mutluresim.com/images/2024/10/23/1gmn9l.jpeg. 10 aylık kız bebeğim var. Bugün kan verdik sonuçlar böyle anlayan var mı ? Bir sorun var mı
Bulum fatma_21 Hafif bir nötrofil düşüklüğü var yakin zamanda hasta oldu ise olabilir, takip edilir. Demir eksikliği yok, tam tersi depo demiri olması gerekenden yüksek çıkmış. Doktorunuz daha iyi açıklayacaktır.
fatma_21 ayazunver tabiki, ama kontrol gününü beklemem gerekiyor ve merak ediyorum. Doktorun daha iyi olduğunu biliyorum ☺️
fatma_21 Bulum boğaz enfeksiyonu geçirdi, tam iyi oldu derken boğaz ağrısı başladı, onuda atlattık sonra bi baktık minicik bir diş çıkarıyor😂1 ayımız böyle geçti
Bulum fatma_21 İlk dişi mi:) hayırlı olsun. Yani doktorunuza sorarsınız zaten ama gidene kadar sıkıntı edecek bir durum yok. Geçmiş olsun.