kader49 Kızlar bebeğim 8. Ayın içinde. ilikli kemik suyu kaynatıp dolaba attım. Ama iliklerini de verebilirsin diyorlar. Siz bebeğinize hiç ilik ezip verdiniz mi ? Çorbalarına falan… yiyebilir mi bebeğim, bilgisi olan ?
aslananne27 kader49 ben ilikli kemik suyu yaptığımda su kaynadıktan sonra suyu süzerdim kemiklerin içindeki ilikleri alıp elimle iyice ezer kontrol ederdim kemik parçaları varmı yok mu diye sonra onu da elimle iyice Ezip suya eklıyordum çöpe atmazdım 😊
Mavigokyuzu Ilık suyunu kaynattiktan sonra ilikleri suyun içinde kalıyor ya, dolaba atmadan blenderden geçirebilirsiniz
aslananne27 kader49 rica ederim canım asıl vitamin iliklerde ziyan etme elinle kontrol et araya mınık kemik ler girebilir baktın temiz elinle ezip at suyun içine yemeklerine çorbasına kat şifa olsun 🥹
kader49 @Mavigokyuzu @NatashaRomanoff teşekkür ederim ya gönlüm rahat oldu şimdi. Yok işte daha erken diyenler var. Çevremde de hiç yediren görmeyince sorayım dedim. Iyiki var şu postlar ya 😁
Mavigokyuzu Yok yok yedirebilirsiniz, böyle blend edip corbalarina kattığınızda hem rahatsız da etmez hem tüm ilik suyuyla homojenize olmuş olur 🤗