Bebeğim 11 aylık ve aşırı huysuzlaştı. Sinirlenip kendini sağa sola atıyo özellikle uyku saati geldiğinde. Uykuya aşırı direniyo. İstediği olmayınca ya da yapamayınca, ulaşamayınca ağlamaya başlayıp kendini yere atıyo. Bebeğimi tanıyamıyorum. Ben mi bir yerde hata yapıyorum, konuşamadığı için mi bu denli huysuz? Yaşayan var mı deneyimli anneler?