Merhaba kizlar yendi doğum yaptım 2 ay olacak.bir de kızım var 5 yaşında..başka çocuk istemiyorum..spiral taktimak istiyorum.ama daha adet bile olmadım..doğum kontrol hapı yazdircam doktora..sparil sezeryanda. Sonra ilk adette takarlar mi yoksa bir kaç ay beklenir mi?.
Ben kızımdan sonra prezervatif ile korundum 4 yıl hiç bir şey olmadı..istedgm zaman hamile kalidm sorun olmadı..ama bu defa hiç riske atmamam sprirak taktircamm.adet olana kadarda doğum kontrol hapı düşüyorum..ha kilo yaparmi…zaten biraz kilom var