merrrvveeee Kızlar bebeğim 9 aylık öğleden önce yemesi için yoğurt çıkardım dolaptan saat 3 gibi ısınmıştır diye hiç tadına bakmadan muzla karıştırıp yedirdim son kaşıklarda fatkettim soğuk olduğunu tam ısınmamış sizce bir şey olur muuuu çok korkuyorum
aslikls merrrvveeee ben meyvelerini vs çoğunlukla soğuk yediriyorum 4 yaşındaki oğlum sütünü yoğurdunu hep soğuk tüketir çok şükür hiçbir şey olmuyor. Bizim doktor soğuktan bir şey olmaz der hep
etuerk merrrvveeee 14 aylık ilk yediği zamandan beri dılptan çıkardım yedirdim hiç bir şeyi dşarsa bekletmedim herhangi bir sıkıntında olmadı
eraysen merrrvveeee 15 aylık ilk zamandan beri hep dolaptan çıkarıp veriyorum hem diş kaşıntısına iyi geliyor ayrıca yaz kış demeden dondurma yer soğuk su içer ve buzlukta bulunan dislikleri kaşıntı için sürekli buzlu olarak ısırır eline veririm birşey olmuyor üzerine ılık su içerebilirsiniz isterseniz ki ben hiç yapmıyorum nasıl alışırsa öyle gidiyor
merrrvveeee eraysen ayy valla süper bizde hep öyle anlayış gelmiş gidiyor bilsem ilk zamandan öyle yapardım
atesarp merrrvveeee hicbirsey olmaz korkma ben herseyi direk dolaptan veriyorum suyu bile soguk içiyor
bisenakillisinzaten merrrvveeee benimki de 9 aylık yoğurdu soğuk yedirdiğim çok oldu vallahi bir şey de olmadı 😆
minikurabiyeninannesi merrrvveeee ek gıda döneminden itibaren dolaptan çıkardığım gibi yedirdim meyveleri de sebzeleri de yoğurdu da yani bence çocuğun alışması gerekir sonuçta soğuk sıcak bunları bilmezse en ufak soğukta boğaz ağrısı gibi sorunlar yaşar 🌸
merrrvveeee minikurabiyeninannesi doğru valla ben hiç alıştırmadım inşallah bundan sonra öyle devam ederim alışsın
aresnako merrrvveeee bi an e ben hep soğuk yediriyorum diye düşünüp hata mı ediyorum diye yorumlara koştum 😂 ben max 5 10 dk bekletiyorum o da babası sofraya oturana kadar falan bazen direk çıkartıp hazırlayıp veriyorum hiç öyle saatler önce çıkarmıyorum
Nikita merrrvveeee ben 6 aylıktan beri (2 yaşına girdi) buzdolabından direkt çıkarıp yediriyorum. Bir kere boğazı şişmedi. Nasıl alıştırırsanız öyle gider. Görümcem 4,5 yaşındaki kızının ayranını mikrodalgada ısıtıyor. Durmadan hasta. Söyleyeceklerim bu kadar 🌸