Elanin-annesi Merhaba 3 gün önce ilana basvurdum. Ertesi gün tanıtım videosu istediler gönderdim. Şimdilik ses seda yok. Süreç hakkında bilgisi olan arkadaşlar işe alım süreci yavaş mı hızlı mı nasıl oluyor daha çok bekletirler mi ?
MerveH_ Elanin-annesi bende istiyorum iki bebegim var 3 ve 1 yaslarindalar kriterleri neler biraz bilgilrndirebilen çıkar mi acaba ya
Elanin-annesi busebusra instagramdan champsın sayfasına girin hakkında kısmında bağlantılar var ordan iş ilanlarına ulaşıp cv gönderebilirsiniz
Elanin-annesi Alya-Sena aradım emrah beyle görüştüm. İsmimle hitap ettiler ben söylemeden kayıt edilmiş sanırım numaram. 1 hafta 10 gün içinde belli olur dedi. Çok yoğunluk varmış 20.000 basvuru varmıs ama siz yinede süre sonunda yeniden arayın dediler
Alya-Sena Elanin-annesi burada yazdkdan snra cok talep oldu herkes birbirine iletti patladi oyle biz zamannda girmsz allahdan
Elanin-annesi busebusra [https://careers.champscx.com/?fbclid=PAZXh0bgNhZW0CMTEAAaYvYd7AB3XEhq5NnA905OP1ad7waHR2tUdIE2utEy3XrMQwnB7BJxBocDM_aem_t2ViK_gCbksihnxYxnIwaw](https://) buradan kendinize uygun bulduğunuz ilana basvurabilirsiniz.