Prenslerin_Annesi34 oğlum 9 .ay kontrolüne götürdük . B12 si 1280 çıktı doktor 1 ay sonra tekrar kan verin dedi . Eğer 1500 kerim üstünde olursa hemotoloji bölümü bakacak dedi. İnternetten araştırdığım kadarıyla çoğu doktor önemsemiyor . Ya mama içen çocuklarda yüksek oluyormuş yada peynir süt yoğurt yumurta çok tüketen çocuklarda. Ama benim gittiğim doktor korkutmadı değil. Zararı varmı dedim var dedi . Ama happy momda olsun internetten okuduğum kadarıyla çoğu doktor önemsemiyo gibi . Anlamadım bende .