aselagca biz 26 aylıkken bıraktık ama yaz mevsimiydi. Biraz iri olduğundan bez bulmakta sıkıntı yaşamaya başladık, hazır gibiydi de bıraktık. Ama yazın daha rahat. Çünkü en başlarda sürekli bir işeme ve değiştirme durumu oluyor, havaların serinliğini dikkate alınca yazın daha kolay olur diye düşünüyorum