Kızlar iki kız annesiyim biri 5 diğeri 2 yaşında çok şükür hastane işimiz olmadı bir tek geçen sene domuz gribi olduk onda da evde ilaçla atlattık maşallah diyeyim tabi okula gitmiyor kızım bunu yazma sebebim gerek varmı bilmiyorum diye yazdım özel hastane çok yakınımda şehir hastanesi taksi ile 10 dk özel sigorta yaptırmak istiyorum kızlarım için çok acil durumda tabi özele giderim ama hastalıkta filan devlete giderim bir kaç defa gittim çok sıra bekleniyor doktor sıkıntısı oluyor ve hastane çok kalabalık oluyor küçük kızımda kalça çıkıklığı oldu üç ayda bir gidiyorum üç dört saat bekliyorum özelde öyle bir sıkıntı olmaz altı ayda bir kan tahlili yaptırıyorum yine sıra tabi sigortaya sizce gerek varmı çok hastane işimiz yok çok şükür tabi yarın ne olacağımızıda bilmiyoruz Allah korusun yinede birde özel sağlık sigortada yaptırıyorsun 18 yaşına gelince emekli maaşı gibi maaş alabiliyor mu yada öyle bir sistem varmı yardımcı olursanız sevinirim kafam karıştı