Merhaba benim de 1 aylık bebeğim doğduğu günden beri aynı durumu yaşıyorum kaç tane emzirme uzmanıyla çalıştım geri döndüremedim bazen sen ne yaparsan yap bebek istemedikçe malesef olmuyor bende hergün meme teklif ediyorum ağladığında hemen sakinleştiriyorum mama ve süt sağarak besliyorum başlarda kendimi çok yıprattım artık akışına bıraktım sağlıklı olsun da bugünler bir daha geri gelmeyecek annelik sadece emzirmek değil onun senin sevgi ve ilgine ihtiyacı var yalnız değilsin bizim gibi bir çok kişi var