Kızlar biz 2 aylığız ve 15 gündür hastayız. Yani sürekli burun temizliyorum, buhar makinem var buhar veriyorum. Hatta artık 2 gündür 2 saatte 1 temizlemeye başladım. Ciğerlere inmemiş ama çocuk dün gece saat başı uyandı balgamdan. Burnu açık, ama ağzı sürekli hareket halinde balgam çıkarmaya çalışıyor. Öğlen uykusu da uyuyamadı, sabah 6dan beri ayakta. Yarına yine randevu aldım ama her şeyi yapmama rağmen neden bir türlü geçmiyor bu hastalık? Antibiyotik bile kullanıyorum 3 gündür(Doktor önerisi ile). Bol bol emziriyorum, hatta ekstra mama da veriyorum, fazlalığı çıkarırken balgam da çıkıyor biraz biraz. Bu akşam rahat uyuması için soğan & karanfil deneyeceğim. Tüm bunlar dışında başka ne yapabilirim? Bu süreç hep bu kadar uzun mu sürüyor?