Merhaba anneler, bebeğim çok gaz sancısı çekiyor. Gaz masajı yapıp kakasını yaptıktan sonra altını temizlerken genelde tekrar bir gaz çıkarıp kakasını da gazla atıyor. Ama kakası çok sıvı ve fışkırıyor bu normal bir durum mu bilen var mı? Sadece anne sütü alıyor bebeğim.