Beaawullf Kızlar kabızlık için hangi mamayı önerirsiniz sma optipro ve aptamil prosyneo kullandım ikisinde de 5 güne bir kaka yapıyor
dunya_ Beaawullf sma aptamil hip bebelac gold kullandım en son 1 hafta önce evolvia aldım maşallah diyim kendi yapıyor kakasını
dunya_ Beaawullf evet en fazla 2 gün bekledim ben çünkü yapamadığı için çok ağlıyordu fitille zeytinyağıyla yaptırıyorduk
Beaawullf dunya_ doktora soruyorum bir hafta normal diyor ama sürekli bir hafta bir hafta bekleyemez ki bebek bu yedikçe daha da doluyor bagırsakları
dunya_ Beaawullf evet banada 15 güne kadar normal dedi fakat çocuk kıvranıyor acı çekiyor fitil kullanabilirsin demişti