YumukluSucurtaa Mavininyuztonu ben ins yarın başlamayı düşünüyorum ilahiyati yarıda biraktim iki yıllık okuyordum şuan açık öğretim lise mezunuyum temelimde sıfır nasıl olur bilemem siz ?
YumukluSucurtaa Mavininyuztonu ne düşünüyorsun peki 🫢 bende bilseydim liseden sonra düz memur falan olucagimi çocuk yokken girerdim sınavlara ben sonradan öğrendim 🤦
123aa seysey61 ortaöğretim kpss 2 yılda bir olur bu yıl oldu sonuçları açıklandı artık birdaha 2026 da olucak şu anda çalışmaya başlamak sizi biraz sıkabilir ama hiç temeliniz yoksa başlamak iyi olabilir
YumukluSucurtaa Haticeyns düz memur yüksek baya 85.90 Katiplik ikm 75.80 Hizmetli 70 75 60 la atanan var bundada