entiqe Selam kızlar önere bileceğiniz hafif rahat kolay açılıp kapana bilen ikiz bebek arabası var mı ?bebeğim 1 yaşnda kabin boy kullanıyorum çok rahat aralıkda diğer bebeğim doğacak mecbur ıkız arabasına geçmeliyim
Twin_mom entiqe o zaman joinin arkalı önlü olanı öneririm. Ben ikizlerime kullanıyorum. Arkadaki tam yatar pozisyona geliyor öndeki de yarı yatar pozisyon oluyor. Kullanımı kolay ben memnunum.
glsmck Merhaba. Bende prego ibiza var ama iki parça oluyor kapanınca tek parça olmuyor maalesef. Eğer düşünürseniz satıyorum bende