Benim kızımın sarılığı ilk 24 saat içinde zaten varmış ben hep 3. Gün oldu sanıyordum bugün eski kan değerlerine baltım şaşırdım araştırıdm bu patolojik sarılıkmış ve çok tehlikeliymiş beyne zarar veriyormuş. Bebeği patolojik sarılık olan var mı aranızda