Elif3888 oğlum 33 haftalık 2.060 gram doğdu 9 gün küvezde kaldı 1.800 ile çıktık hatta 2 kilo olmadan çıkarmak istemediler biz imza atıp çıkardık çünkü başka sorunu yoktu kilo almasını beklerken hep verdi buda normalmiş şişi ödemi falan inince veriyolarmış eve çıktık çok şükür 1 ayda 1.200 gram aldı sağlıkla çıkar inşallah evladın 🌸