Gamze_cnky1 Arkadaşlar 12 ay ,13 günlük ek gıda almıyo. Çok az kıyma seviyo o kadar. Sadece anne sütü alıyo. Bu konudan dolayı doktora giden oldu mu? Sonuç alan oldu mu? Sonuçta yemeyen bebeğe doktor bir şey yapabilir mi???
silaa66 Gamze_cnky1 yapar tabi değerlerine bakar iştah açıcı yazar Bize balık yağı verdi yarın da değerlerine baktıracağız
Gamze_cnky1 silaa66 Bakıldı değerlerine, demir düşük çıktı maalesef. Yazar mı iştah ilacı yaa açılır mı iştahı onunla acaba , doyuyo sütümle biliyorum ama, az da olsa yese keşke :/