Kızlar bebeğim daha 50 günlük ve 1 haftadır akşam olduğu gibi ağlamaya başlıyor 7 8 gibi . emziriyorum ,salıyorum , otomatik ana kucağı koyuyorum yok hiçbir şekilde durmuyor huzursuz olduğu beli bazen sanki birden ağrısı oluyor gibi çok ağlıyor sonra duruyor bütün gece öyle geçiyor galiba gazdan dolayı. Bebeği battaniye nin arasına koyup eşimle birlikte salayınca duruyor öyle uykuya dalıyor yatağa bıraktığımız gibi hemen uyanıp ağlıyor. Saat 10.11 gibi zar zor uyuyor artık kalkmıyor ağlamıyorum gece acıkınca uyanıyor. Bunun sebebi ne olabilir gerçekten bütün gece bitik duruma düşüyoruz eşimle yarın doktor kontrolümüz var ztn. Ama belki bizimle aynı durumu yaşanan vardır nasıl çözüm buldunuz ?