Selam kızlar,oğlum bugün tam 1 yaşına girdi.ama hiç bir oyuncakla işlevi gereği oynamıyor vuruyor ağzına sokuyor sallıyor sadece.babıldaması var baba anne baba garga meme bu tarz kesimleri kullanıyor.ama aşırı hareketli hiç yerinde durmaz,bizi ısırır ailemizdekiikeri falanda ısırır vurur pat pat.ismine genelde bakar ama bazen bakmadığı oluyor.by oyuncaklarla hiç oynamaması sadece ağzına sokması beni düşündürüyor internetten arastırınca otizm çıkıyor akşamdan beri başım ağrıyor düşünmekten 6 yıl sonra çok zor oldu bebeğim.arkadaşlarımın aynı ay bebeği halka geçirip kule diziyor.sizlerin 1 yaş bebeleri nasıl.bu arada gel gel alkış by by çak yapıyordu bu aralar onuda nadir yapar oldu