Kızlar bana şans dileyin. Tek korkum gece uyandığında uykuya nasıl geri döndüreceğim çünkü gece beslenmesini kesmeyi denediğimde kıyamet kopmuştu. Bir de nasıl uyutabilirim acaba? Normalde uyku rutinimiz var, kitap okuruz, gölge oyunu oynarız sonra da emerek uyur. Şimdi bunu nasıl devam ettirmem gerektiğini bilmiyorum. Ayakta sallamaya alışırsa bu sefer kreşe başlayınca sorun olabilir bana da çile olur. Kafam çok karışık.