12-18 ay al bence oversize daha güzel duruyor hem 8-9 takım aldım, 5-6 ayrıca alt aldım (kalın dışarıda falan giydirmek için) 2 mont aldım, 1 tane peluş aldım çok sıcak tutuyor, 2 şapka aldım, 1 tane ev botu aldım 11 aylık benim kızım hareketli ayaklarını sıcak tutsun diye