Ortalama 12 aylıkken kestim, ılk ıkı gun zor oldu uyanır uyanmaz kucagıma alınca memeye yöneliyordu direk, su teklif ediyordum biberonla tadını alınca tabiki ağlıyordu su oldugu ıcın, bıraz babası alıyordu kucagında gezdırıp sakınlestırıp gerı uyutuyorduk. Ilk ıkı gece zor oldu ama ucuncu gece daha rahat uykuya döndü, sonrasında yavas yavas o uyanmalar geçti arada tabıkı uyanıp şansını denedi ama kararlı olup vermeyince bır sure sonra bıraktık gece emmesini. Sabah 6 bucuk 7 gıbı mama verıyordum ben ona devam ettım bır sure, 21 aylıkken onu da bır anda kestim, önce mıktarını azalttım, sonra suyla seyrelttım, sonra bırkac gun su vermeye basladım mama dıye, sonra onu da bıraktı uyanmadı daha mama ıcın.
İlk gunler zorlicak sizi, gece o uyku arasında sizin için çok zor olucak dayanmak, biraz baba desteği ve bolca sabır gerekıyor ama oluyor 2-3 gunde